welkam to my blog dear friends . take a look n juz FOLLOW me ! ^_^

bodo ! bodo ! ..

                                                             suma angkra laki nie aa .
sebab dy ,, ak jadi bodoh . ak taley na pk ap dah .. napa lha suma nie jadi kat aku an . ap nseb ak an?? =.= ak tlmpau pcya dy ,, la2 , ak yg cdeyhh. sbab dea jugakk ak ta ley focus gme bola bling smalam . mcam apew g der .



tnsyen gila kowd , aargghhh !! babi aa . shit !!! ( smbang jaa kowd ) .. knytaan mang taley la na lupa dy . dea mang da mlkat lm ati aku . tataaw na buang cmna dah . ( ayt taley blah ) ak dlete num dea , tapi lam pala otak aku dok fresh g watpa . bek ta payah . so .. ak taataw ap aku ptot wat skunk .

          aku p sana nmpak dea , p sini nmpak cea . cmna na lupa dya ??? adoiii . dyah !!!!!! apa dah jadi ngn ag nie ? ta kan sbab sowg laki nie ag dah lmah kowd . jgan 5!! . jgn jadi bodoh . nway , lau dea xdak lam idop aku pown , tak dak effect pa pomn der !!! dah lhaa . t dyah strey len . mama da bsing doe .
 c u all on nxt post . CHILL ^_^
suke ?? like jer ^_^