welkam to my blog dear friends . take a look n juz FOLLOW me ! ^_^
            arinie aku epi coz ...... aku da ley cket2 lupakn laki tuwh . urm ,, biaq lha kat dea ngn idop dea . aku tamaw kco daa . hehe . sooo ,, stop citew sai dea . semak pala otak jewh . now ,, senym jea okayyy!!!



    
            actually ,,aku na gtaw mpa suma espcially Mira Rara , Kimon , Azah , kaka ketotgendutchomel  n yang laen . aku epi lhaa skunk . naa taw sbab pew ? .. haha ,, sebab ..... abang aku caring sai aku smnjak 2 mnjak nieyh .. hehex . mebi mpa egt ( alahh , sbb 2 jea pown )  . tapi dya ada tme aku cdeyh n plukan dea . bagi aku , dea lbey okayy to be as my  brother than my couple . hakhak .. =.= mpa suma da taw an spa dea ??? .. ^_^ 

                                                          OH MY TEDDY  !!!! ..

btw ,, aku hope sgat2 . dea akan ada ngn aku tyme aku plukan dea . huhu . bro ! i need u in  my life ..
^_^
                                                                    

                                                  
suke ?? like jer ^_^